Zapoznaj się z regulaminem obiektu
REGULAMIN
Regulamin
Pobyt:
1. Apartament wynajmowany jest na doby,
w ramach świadczonej usługi noclegowej
2. Doba trwa od godziny 16.00 do godziny
10.00
3. Gość powinien określić czas pobytu,
wylegitymować się dokumentem ze zdjęciem i zobowiązuje się uregulować należność
z góry za cały okres pobytu.
4. Życzenie przedłużenia pobytu poza
okres wskazany w dniu przybycia Gość powinien zgłosić Właścicielowi do godziny
09.00 dnia, w którym upływa termin najmu Apartamentu.
5. Właściciel uwzględnia życzenia
przedłużania pobytu w miarę posiadanych możliwości.
6. Właściciel nie wyraża zgody na pobyt
zwierząt w Apartamencie.
7. W apartamentach obowiązuje ciszy od
godziny 22.00 do godziny 07.00
8. Zachowanie Gości i osób
korzystających z usług apartamentu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu
innych gości. Właściciel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która
narusza tę zasadę i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za
niewykorzystany okres pobytu.
Obowiązki
właściciela:
1. Właściciel zobowiązuje się do
zapewnienia warunków do pełnego wypoczynku gościa.
2. Właściciel zobowiązany jest zapewnić
wymianę bielizny pościelowej i ręczników
przed przybyciem Gościa.
3. Właściciel zobowiązany jest
bezzwłocznie reagować na zgłaszanie uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług
apartamentu oraz czystości i porządku w przez podjęcie czynności mających na
celu natychmiastowe usunięcie usterek i braków.
4. Przedmioty osobistego użytku
pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa zostaną spakowane i zabezpieczone po
zakończeniu wykupionej doby i zabrane z apartamentu. Mogą one zostać odesłane
na życzenie pod wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji,
Właściciel przechowa te przedmioty przez 2 tygodnie.
5. Właściciel nie ponosi
odpowiedzialności z tytułu utraty rzeczy wartościowych pozostawionych w Apartamencie
lub ich uszkodzenia.
6. W przypadku wystąpienia nagłych i
nieprzewidywalnych okoliczności, Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany
zarezerwowanego Apartamentu na inny o takiej samej klasie lub wyższej, a w
przypadku braku wolnego apartamentu do anulowania rezerwacji.
Obowiązki gościa:
1. Każdorazowo opuszczając Apartament,
Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
2. Gość ponosi odpowiedzialność
materialną za uszkodzenia i zniszczenie wyposażenia i urządzeń technicznych
Apartamentu powstałe jego winy lub winy odwiedzających go osób. Zabrania się
ingerencji Gościa w wyposażenia, układ rozmieszczenie mebli oraz zabezpieczenia
apartamentu.
3. W Apartamencie obowiązuje całkowity
zakaz palenia. Właściciel za nie przestrzeganie zakazu palenia w apartamencie
może oczekiwać opłaty w wysokości 200 PLN.
4. Organizowanie imprez towarzyskich
jest zabronione. Za zorganizowanie imprezy towarzyskiej, uciążliwej dla innych
lokatorów, Właściciel może pobrać karę w wysokości 500 PLN
5. W przypadku zgubienia kluczy od
apartamentu Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty 100 PLN.
Klucze:
1. Klucze do apartamentu przekazywane są
bezpośrednio przez Pracownika apartamentu w ustalonym miejscu, o ustalonej godzinie.
Jeśli Gość nie może dotrzeć na ustaloną wcześniej godzinę, powinien
niezwłocznie poinformować o tym obsługę.
2. Klient zobowiązany jest do
poinformowania osoby odpowiedzialnej za przekazanie klucza najpóźniej na dwie
godziny przed przyjazdem do apartamentu.
3. W trakcie przekazywania Apartamentu, Właściciel
przekazuje 1 komplet kluczy
4. Zdanie w dniu wyjazdu odbywa się w
sposób ustalony z Właścicielem.
Ochrona danych osobowych:
Administratorem danych osobowych jest Apartamenty z widokiem.
Dane osobowe są przetwarzane, wyłącznie w celu obsługi rezerwacji,
przechowywane przez dwa lata, po tym czasie zostanie automatycznie usunięte.
Mają państwo prawo do wglądu, modyfikacji i usunięcia danych „prawo do bycia
zapomnianym”. Osoba której dane dotyczą ma prawo żądania od Apartamentów z
widokiem do usunięcia dotyczących jej danych osobowych, w celu dokonania tego
należy poinformować pracownika.
Regulations
Stay:
1.
The apartment is rented for days as
apart of the provided accommodation service.
2.
The day lasts from 4 p.m. to 10 a.m.
3.
The guest should specify the time of
stay, provide a photo ID and undertake to pay the amount due in advance for the
entire period of stay.
4.
A request to extend the stay beyond
the period indicated on the day of arrival, the guest should report to the
owner by 9 am on the closing date of renting the apartment
5.
The owner takes into account wishes
of extending the stay as far as possible.
6.
The owner does not consent to the
stay of animals in the apartment.
7.
The apartment must be kept quiet from
10 pm to 7 am
8.
The behavior of guests and people
using the services of the apartment should not disturb the peaceful stay of
other guests. The owner may refuse to continue providing services to a person
who violates this rule and is then not obliged to refund money for the unused
period of stay.
Owner
Responsibilities:
1.
The owner undertakes to ensure the
conditions for the full rest of the guest
2.
The owner is obligated to ensure the
replacement of bed linen and towels prior to the Guest’s arrival.
3.
The owner is obligated to immediately
react to the reported comments and objections regarding the level of services,
the functioning of the apartments equipment as well as cleanliness and order by
taking actions aimed at immediate removal of defects and shortages.
4.
Personal belongings left by the
departing Guest will be packed and secured at the end of the purchased day and
taken from the apartment. They can be sent to the address provided on request.
In the event of not receiving such instruction, the owner will store the items
for 2 weeks.
5.
The owner is not responsible for the
loss of valuables left in the apartment or their damage.
6.
In the event of sudden and unforeseen
circumstances, the owner reserves the right to change the booked apartment to
another of the same class or higher, and in the case of no free apartment to
cancel the reservation.
Guest
Responsibilities:
1.
Each time leaving the apartment, the
guest should check if the door is locked.
2.
The guest is financially responsible
for damages and destruction of the equipment and technical devices of the
apartment caused by his fault or the fault of the people visiting them. It is
forbidden for the guest to interfere with the equipment, layout and arrangement
of furniture and security of the apartment.
3.
Smoking is strictly forbidden in the
apartment and the owner may expect a fee of 200PLN for not complying with the
smoking ban in the apartment.
4.
Organizing social events in the
apartment is prohibited. For organizing a social event that is burdensome for
ither tenants the owner may charge a fee of 500 PLN
5.
In the event of loosing the keys to the
apartment, the guest is obliged to pay a fee of 100PLN.
Keys:
1.
The keys to apartment are handed over
directly by the employee of the apartment at the agreed place, at the agreed
time. If the guest cannot arrive at the pre-agreed time, he should immediately
inform the staff about it.
2.
The client is obliged to inform the
person responsible for handing over the keys at least 2 hours before arrival at
the apartment.
3.
During the transfer of the apartment,
the owner gives 1 set of keys.
Personal
data protection:
The
administrator of personal data is “Apartamenty z widokiem”. Personal data is
processed only for the purpose of handling the reservation stored for two
years, after which time it is automatically deleted.
You have to
right to access, modify an delete your data. The data subject hast the right to
request from “Apartamenty z widokiem” to delete his personal data, in order to
do so, the employee must be informed.